dinsdag 3 mei 2011
Ming eerste warkie
Dat stong ooit in de ariadne en doar was ik lid van.
Ik noar m'n moeder toe vroagen of ze nog ouwe lapies had veur ming, en toen bin ik zomoar begonnen te knippen en strieken en plakken en joa hoor et stong nog leuk ok.
Nong hangt et al joaren te pronken in m'n koamertie.
dinsdag 19 april 2011
De zeshoekies
Dee ouwerwesse Engelse manier om zeshoekies met een kartonnetjie te moaken doet ut ok altied heel best.
Ik bin hier al hee lang elejen mee begonnen en ik het um nog niet aaf, maar zo over de kast hangt tie ok best.
Makkelijk te moaken quilt
Dee quilt is heel makkelijk te moaken, alleen aale lappies biemekoar zeuken en sniejen dat is wel een heel wark, moar aje dat edoan hen dan hoef ie um alleen moar in mekoar te zetten.
Dit bin aalemoal lappies van kraplappen.
-
maandag 18 april 2011
Herinneringsquilt
vrijdag 8 april 2011
Resjiesquilt
Dit bin allemoal resjes van de kraplappen dee m'n moeder zelf emoakt het.
Ze bewoarde elk stukkie stof want dat kon ze misshien wel weer gebruuken.
Zo'n kraplap bestong soms ok uut kleine stukkies ouwe stof want et was voak
hoe ouwer hoe mooier.
Een ouwerwesse kraplap was ut mooist!
En ok ik gooi niks weg, want ik gebruuk ok aales.
Abonneren op:
Posts (Atom)
