Een mins wul ok wel es wat aorst wor?
woensdag 21 september 2011
Zelfde quilt maor dan bewarkt.
Moeders ouwe lappies.
Dee quilt hek emaokt van snippertsies dee overblevenbin van kraplappen.
En toen ik um klaor had vong m;n moeder em zo mooi dak em bie heur op der kaomer in et verzurgingshuus ehungen het.
En dan bekeek ze dee lappies en dan zei ze daor het Renkie een kraplap van of Berendienhad daor een jak van en zelf had ze der veul kraplappen van natuurlijk.
Maor later toen ze zelf dee kleren nie meer aan kon kriegen toen mos ze in burger kleren en toen was dit et enige wat ze nog van spaokeburgersgoed had.
Ze vong et vershrikkelijk om in burgergoed te wezen.
Hoesje voor luierdoekjes
Ik het um e maokt vur men shoonzusje en dee wul et an der eerste kleinkingd van der oudste deren geven.
Ik moet zelf ok nog wat vur dur maoken, dat moek nog effen bedenken.
Maar ik het de tied nog effen.
vrijdag 5 augustus 2011
Workshop Meshwork
Ik bin gisteren met nog dree quiltvriendinnen bie Nienke eweest en daor hewe van aoles edaon.Eeerst smares hewe les ehad op de computer van Nienke, nong wat we daor eleerd hen dat zul je nog welles zien.
En s'middes hewe eleerd van Suze hoe we moeten vlechten met stof, en dat is zo leuk ewurren, daar hewe foto's van emaokt en dee zie je hierboven.
Ikzelf het natuurlijk Spaokeburgse stoffies gebruukt, want daor wul ik meer mee gaan warken.
Ut was echt de meuite weerd en je leren ok weer van mekaor
dinsdag 3 mei 2011
Ming eerste warkie
Dat stong ooit in de ariadne en doar was ik lid van.
Ik noar m'n moeder toe vroagen of ze nog ouwe lapies had veur ming, en toen bin ik zomoar begonnen te knippen en strieken en plakken en joa hoor et stong nog leuk ok.
Nong hangt et al joaren te pronken in m'n koamertie.
Abonneren op:
Posts (Atom)

